2013. szeptember 24., kedd

135 - Lendület

Új világ nyiladozik előttem. Most még kapkodom a fejemet, hogy mik történnek körülöttem. Boldog izgalommal élem meg az orrba-szájba zenélés élményét. Most még. Bár rajta vagyok, hogy ez így is maradjon. Jó kollégák mondják, hogy jó vagyok. Ez jól esik és inspirál.

Röviden ennyit a szakmáról.

A Lövölde téren lakok, de nem sokáig. Mint kiderült, a fél lakásban nincs fűtés. És az is kiderült, hogy bár van lift, de azért a negyedikről lepakolni annyira így sem könnyű. Keresünk is a lakótársammal egy másik lakást hamar, hogy ne drágán fagyjunk meg télen.

Röviden ennyit a lakásról.

A város olyan, amilyen. Arra rájöttem, hogy az itt megismert jó emberek számával a város szeretete is kialakulhat. Azaz a kötődés, ami miatt majd nem utálom annyira a retkes házfalakat a Király utcában. Pedig azok tényleg nagyon randák.

Röviden ennyit Budapestről.

Most nem írok többet, inkább kialszom magam holnapra, mert sok lesz a dolog. Próba, pofavizit új kollégákkal, talán még egy próba. Kell az energia a lendülethez.

Röviden ennyit rólam.


1 megjegyzés:

A Pötty írta...

Lendülj, szárnyalj, repülj... Ott vagyok, leszek Melletted:)